Aktív munkahelyek száma

agglu-teambuilding-2024

Csapatépítés 2024

Az AGGLU-nál fontosnak tartjuk a munkavállalók közötti jó kapcsolatokat, ezért idén csapatépítésre mentünk, hogy erősítsük a kapcsolatokat, új tapasztalatokat szerezzünk és beszélgessünk a munkahelyen kívül. A csapatépítés a Pieniny Nemzeti Parkban kezdődött volna, egy hagyományos fából készült tutajozással. Útközben meglepetéssel készültünk a kolléganőnknek, a leendő menyasszonynak, Évának, akit feldíszítettünk egy fátyollal ellátott szíjjal és fejpánttal. Az egész csapatépítés alatt így sétálgatott, és mosolyt csalt az emberek arcára 🙂

A programot egy rafting túrával nyitottuk, amelyet a gyönyörű természet tett még élvezetesebbé, a raftingosok pedig vicces történeteikkel járultak hozzá a szórakozáshoz. Az esős időjárástól való félelmünk nem vált valóra, és a lehető legteljesebb mértékben élvezhettük a hajóutat. A tutajokon való üldögélés után szükség volt némi testmozgásra, ezért elkerékpároztunk Červený Kláštorba, ahol egy jól megérdemelt ebéd várt ránk. Egy kiadós ebéd után átvonultunk a szállásunkra, ahol gratuláltunk Dan kollégánknak a szép 50. születésnapjához.

Néhányan nem mozogtak eleget, ezért fociztunk, néhányan pedig kirándulni mentünk a Bachledka kilátótoronyhoz. Egy másik csoport társasjátékozással töltötte az időt. Vacsora után beszélgettünk, versenyeztünk, táncoltunk, énekeltünk, hogy az endorfinok felpörögjenek, és vége lett a szép napnak.

Köszönjük a cégvezetésnek a lehetőséget, hogy egy kellemes időt tölthettünk együtt a gyönyörű természetben, és már most várjuk a következő közös céges rendezvényeket 🙂

LinkedIn

Vyhľadajte produkty

Ingyenes konzultáció

Vegye igénybe az ingyenes konzultációt, és lépjen kapcsolatba szakemberünkkel. Az ipari ragasztás szakértői vagyunk.

Mgr. Marko Štefko

Ragasztók szakértője és ragasztórendszerek

Annyi lehetőségünk van, hogy könnyebb lesz, ha felvesszük a kapcsolatot egy ingyenes konzultációért.

Szervizre van szükségem

Vegye fel velünk a kapcsolatot az űrlapon keresztül vagy közvetlenül a szervizvezetőnkkel.